onsdag 16 mars 2011


Fick napp på ett litet galleri i London.Skrev dit o fick svar idag,de var intresserade av att ställa ut mina bilder.fast de har ej sett dom så jag vet ju inget än.Lite fjärilar i magen,spännande värre!!!!Skickade 17 bilder nu ikväll,får se vad som händer.Hon som äger stället,det är ett lunchcafe´med galleri,är svenska,gift därnere.Det känns lagom för mej,inget dyrt galleri som tar hutlösa hyror (hoppas jag) utan bara kommission på sålda alster.Hittade henne på Fejjan.bra med internationella kontakter,man kan ju ställa ut varsomhelst i världen egentligen,det behöver inte vara Sverige.
Det är så häftigt att göra sådana här saker.Liksom....spänna bågen o se vars pilen hamnar.Blir det träff....kanske, kanske inte....men jag vill utmana livet lite...utmana mina begränsningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar